Hogyan segíthet a tartalommarketing egy egészségügyi brand megerősítésében?

Cikk címe: Hogyan segíthet a tartalommarketing egy egészségügyi brand megerősítésében?

Szerzők: Murányi Klára, Kiss András

Intézmények: Budai Egészségközpont

Évfolyam: XV. évfolyam

Lapszám: 2016. /

Oldal: 5-9

Terjedelem: 5

Rovat:

Alrovat:

Absztrakt:

Cikkünkben összefoglaljuk a tartalommarketing fő ismérveit, és bemutatjuk, hogy miért tartjuk kiemelkedően eredményes módszernek az egészségügyi kommunikációban. Ismertetjük eszközrendszerét, számba vesszük a jó tartalom legfőbb ismérveit. Megvizsgáljuk, hogy a vásárlási folyamatba illesztve a tartalommarketing miképpen teheti hatékonyabbá a páciensek tájékoztatását, hozzájárulva magának a gyógyítási tevékenységnek a sikerességéhez, egyúttal az egészségügyi intézmény társadalmi és üzleti céljainak eléréséhez is.

Abstract:

This paper summarizes the main criteria of content marketing and shows why it is a highly effective method in healthcare communication. We present a toolkit of good content. We analyse how costumer journey embedded into the content marketing can improve informing the patients and contribute to the success of the therapeutic activity while achieving the healthcare institutions social and business objectives.

XV. évfolyam

2016. / / Január


Cikk Szerző(k)
Beköszöntő Dr. Pásztélyi Zsolt
Tartalom IME Szerkesztőség
Hogyan segíthet a tartalommarketing egy egészségügyi brand megerősítésében? Murányi Klára, Kiss András
Új röntgengép parkkal bővül a Bajcsy-Zsilinszky Kórház és Rendelőintézet IME Szerkesztőség
Integrálható-e az MSZ EN 15224:2013 és az ISO 9001 irányítási rendszer? Seres Judit, Guba Tamás
Egészségfejlesztési projekt Zuglóban Dr. Terebessy András, Dr. Horváth Ferenc, Dr. Czinkóczi Sándor, Prof. Dr. Cseh Károly, Dr. Révai Tamás
Fejlesztések a Dél-pesti Kórházban IME Szerkesztőség
IME X. Jubileumi Vezetői eszköztár – Kontrolling konferencia összefoglaló Tamás Éva
„AZ ÉV IME ELŐADÓJA” 2015 IME Szerkesztőség
Gondolatok a policisztás ovarium szindrómáról egy tanulságos eset kapcsán Dr. Sal István
A kormány 2016-ban is 750 millió forintot biztosít praxispályázatokra Emberi Erőforrások Minisztériuma Egészségügyért Felelős Államtitkárság
Minimál invazív eljárások az urológiában VII. Prof. Dr. Tenke Péter, Dr. Ganyecz Máté
Gondolatok a holisztikus betegellátás margójára Dr. Varga Imre
Népegészségügy az egészségügyben – Az Egészségfejlesztési Irodák fennmaradásának kérdései Dr. Dózsa Csaba, Dr. Németh Éva, Remetehegyi Ildikó
Sajtóanyag a tüdőrákkal kapcsolatosan a Rákellenes Világnapra „We can, I can” Prof. Dr. Horváth Ildikó
Vércukor önellenőrzési adatokra épülő intelligens infokommunikációs szolgáltatások a diabetes gondozásban Deutsch Tibor, Dió Mihály, Dr. Mészáros Judit, Biczók Tímea
A betegek anonimitásának biztosítása a földrajzi elhelyezkedésre kiterjedő egészségügyi adatelemzések során Dr. Fogarassyné Vathy Ágnes, Dr. Kósa István, Dr. Vassányi István, Machalik Károly
Szerző Intézmény
Murányi Klára Budai Egészségközpont
Kiss András Budai Egészségközpont

[1] Szinapszis HealthPortalsAudit, 2013.
[2] The power of visual storytelling. Newscred/Getty -images. https://newscred.com/theacademy/learn/visual-storytelling (2015. augusztus 7.)
[3]. Whoʼs my doctor? The total transparency manifesto, http://www.whosmydoctor.com/ (2015. augusztus 8.)
[4] Kiss A., Bodnár Viktória, Papik K.: Marketing (-kontrolling): mire használható az egészségügyben? IME – Az egészségügyi vezetők szaklapja, 2013. március XII. évf. 2. szám 30-33. old
[5] It Takes a Content Factory! OpenView Labs 2013.
[6] Adams B, Hazlehurst D: Getting goosebumps., Worldscapes, Liverpool, 2015.