Hogyan segíthet a tartalommarketing egy egészségügyi brand megerősítésében?
Cikk címe: Hogyan segíthet a tartalommarketing egy egészségügyi brand megerősítésében?
Szerzők: Murányi Klára, Kiss András
Intézmények: Budai Egészségközpont
Évfolyam: XV. évfolyam
Lapszám: 2016. / 01. lapszám
Oldal: 5-9
Rovat: MENEDZSMENT
Alrovat: KÓRHÁZMENEDZSMENT
Absztrakt:
Cikkünkben összefoglaljuk a tartalommarketing fő ismérveit, és bemutatjuk, hogy miért tartjuk kiemelkedően eredményes módszernek az egészségügyi kommunikációban. Ismertetjük eszközrendszerét, számba vesszük a jó tartalom legfőbb ismérveit. Megvizsgáljuk, hogy a vásárlási folyamatba illesztve a tartalommarketing miképpen teheti hatékonyabbá a páciensek tájékoztatását, hozzájárulva magának a gyógyítási tevékenységnek a sikerességéhez, egyúttal az egészségügyi intézmény társadalmi és üzleti céljainak eléréséhez is.
Abstract:
This paper summarizes the main criteria of content marketing and shows why it is a highly effective method in healthcare communication. We present a toolkit of good content. We analyse how costumer journey embedded into the content marketing can improve informing the patients and contribute to the success of the therapeutic activity while achieving the healthcare institutions social and business objectives.
XV. évfolyam
2016. / 01. lapszám / Január
Szerző | Intézmény |
---|---|
Murányi Klára | Budai Egészségközpont |
Kiss András | Budai Egészségközpont |
[1] Szinapszis HealthPortalsAudit, 2013.
[2] The power of visual storytelling. Newscred/Getty -images. https://newscred.com/theacademy/learn/visual-storytelling (2015. augusztus 7.)
[3]. Whoʼs my doctor? The total transparency manifesto, http://www.whosmydoctor.com/ (2015. augusztus 8.)
[4] Kiss A., Bodnár Viktória, Papik K.: Marketing (-kontrolling): mire használható az egészségügyben? IME – Az egészségügyi vezetők szaklapja, 2013. március XII. évf. 2. szám 30-33. old
[5] It Takes a Content Factory! OpenView Labs 2013.
[6] Adams B, Hazlehurst D: Getting goosebumps., Worldscapes, Liverpool, 2015.