Public Relations eszközök az egészségügyi menedzsment kezében – PR és változásmenedzsment III.

Cikk címe: Public Relations eszközök az egészségügyi menedzsment kezében – PR és változásmenedzsment III.

Szerzők: Léder László, Marczell Viktória

Intézmények: SE Magatartástudományi Intézet SE EMK, Budapesti Gadasági Főiskola SE EMK

Évfolyam: II. évfolyam

Lapszám: 2003. /

Oldal: 32-26

Terjedelem: -5

Rovat:

Alrovat:

Absztrakt:

A cikk tovább taglalja, hogyan használhatók fel a Public Relations kommunikációs és szervezetfejlesztési tapasztalatai változtatás-menedzsment programok megtervezésében és kivitelezésében. Ebben a fejezetben kiemeli a válságkommunikációra való felkészülés fontosságát, a nehezen befolyásolható vagy váratlan események, helyzetek megoldásának lehetséges támogatását a kommunikációs eszközök segítségével.

Szerző Intézmény
Léder László SE Magatartástudományi Intézet SE EMK
Marczell Viktória Budapesti Gadasági Főiskola SE EMK

[1] Brant B. Burleson, Sally Planalp: Producing Emotional Messages Communication Theory, May, 2000
[2] Dr. Bartha, Dr. Bosnyákovits, Pataki: Egészségügyi Szerkezetátalakítás: tévhitek és várakozások Egészségügyi Gazdasági Szemle: 2001/39
[3] Kathleen Larey Lewton, M.H.A.: Public Relations in Health Care: A Guide For Professionals APR. (American Hospital Publishing, Inc., Chicago, 1991)
[4] Léder László, Marczell Viktória, Dr. Szócska Miklós: PR és Marketing az Egészségügyben SE EMK, belső képzési anyag
[5] Mastenbroek, Williem F.G.: K Konfliktusmenedzsment és szervezetfejlesztés KJK, Budapest, 1991
[6] Ragnar Kieserud: Manual for Crisis Management Training Program Nordic Crisis Management Academy, Askim, Noorway, 1999