Public Relations eszközök az egészségügyi menedzsment kezében – PR és változásmenedzsment III.
Cikk címe: Public Relations eszközök az egészségügyi menedzsment kezében – PR és változásmenedzsment III.
Szerzők: Léder László, Marczell Viktória
Intézmények: SE Magatartástudományi Intézet SE EMK, Budapesti Gadasági Főiskola SE EMK
Évfolyam: II. évfolyam
Lapszám: 2003. / 02. lapszám
Oldal: 32-26
Rovat: MENEDZSMENT
Alrovat: MENEDZSMENT PUBLIC RELATIONS
Absztrakt:
A cikk tovább taglalja, hogyan használhatók fel a Public Relations kommunikációs és szervezetfejlesztési tapasztalatai változtatás-menedzsment programok megtervezésében és kivitelezésében. Ebben a fejezetben kiemeli a válságkommunikációra való felkészülés fontosságát, a nehezen befolyásolható vagy váratlan események, helyzetek megoldásának lehetséges támogatását a kommunikációs eszközök segítségével.
II. évfolyam
2003. / 02. lapszám / Március
Szerző | Intézmény |
---|---|
Léder László | SE Magatartástudományi Intézet SE EMK |
Marczell Viktória | Budapesti Gadasági Főiskola SE EMK |
[1] Brant B. Burleson, Sally Planalp: Producing Emotional Messages Communication Theory, May, 2000
[2] Dr. Bartha, Dr. Bosnyákovits, Pataki: Egészségügyi Szerkezetátalakítás: tévhitek és várakozások Egészségügyi Gazdasági Szemle: 2001/39
[3] Kathleen Larey Lewton, M.H.A.: Public Relations in Health Care: A Guide For Professionals APR. (American Hospital Publishing, Inc., Chicago, 1991)
[4] Léder László, Marczell Viktória, Dr. Szócska Miklós: PR és Marketing az Egészségügyben SE EMK, belső képzési anyag
[5] Mastenbroek, Williem F.G.: K Konfliktusmenedzsment és szervezetfejlesztés KJK, Budapest, 1991
[6] Ragnar Kieserud: Manual for Crisis Management Training Program Nordic Crisis Management Academy, Askim, Noorway, 1999