A virtuális képzés margójára
Cikk címe: A virtuális képzés margójára
Szerzők: Vízvári László
Intézmények: Egészségügyi Szakképző és Továbbképző Intézet
Évfolyam: II. évfolyam
Lapszám: 2003. / 04. lapszám
Oldal: 33-35
Rovat: MENEDZSMENT
Alrovat: MENEDZSMENT MENEDZSERKÉPZÉS
Absztrakt:
Az e-learning mint új oktatástechnikai forma, egyre inkább megjelenik a felnőtt képzés rendszerében. A módszer adta lehetőségek alkalmazkodnak a felnőttek tanulási szokásaihoz és alapját jelenthetik az élethosszig tartó tanulásnak. A szerző, rövid áttekintő elemzést nyújt a virtuális szakképzés külföldi és hazai trendjeiről, kiemelve a hazai egészségügyi képzéseket érintő kezdeményezéseket.
II. évfolyam
2003. / 04. lapszám / Május
Szerző | Intézmény |
---|---|
Vízvári László | Egészségügyi Szakképző és Továbbképző Intézet |
[1] ACTION PLAN prepared by the Council and the European Commission for the Feira European Council 19-20 June 2000 http://europa.eu.int/comm/information_society/eeurope /actionplan/index_en.htm
[2] Elek, Zoltán 1999: Nyílt levél Bródy Andrásnak Élet és Irodalom január 15. 2. o. eLearning – Designing Tomorrow’s Education http://europa.eu.int/comm/education/elearning/
[3] Kárpáti, Andrea 1998: Számítógép az oktatásban külföldön In: Sulinet – Ablak a világra OKKER, Bp. 23-37. o.
[4] Nemzetközi virtuális egyetem – Internet a felsőoktatásban UNIWORLD – http://www.uniworld.hu
[5] Saranto, K., Leino-Kilpi, H. (1997): Computer literacy in nursing: developing the information technology syllabus in nursing education. Journal of Advanced Nursing, 25, 377-385.
[6] Turi László: Virtuális oktatás – valóságos trendek http://www.mtsystem.hu/edusystem/
[7] Virányi, I. (2001): Informatika az ápolásban: I. rész. Nővér, 14 (1), 19-26.
[8] Z. Karvalics, László 1997: Az információs írástudástól az Internetig Educatio 4. 681-698.o.